Betingelser i jeres lejemål

Velkommen til jeres lejemål hos os, det er jeres ansvar imens i bor i boligen at varetage  opgaver som rengøring, oprydning, sortere affald, samt ved afrejse at i efterlader lejemålet  som overtaget, opryddet og rengjort tilstand til næste lejer. Hvis dette ikke indfries både under  og efter lejemålet, har vi ret til at opkræve følgende:

Rengøring:

Lejemålet bliver løbende kontrolleret for rengøring og hvis vi vurderer, den skal forbedres, kontakter vi lejers firma med billede dokumentation, hvis den efterfølgende ikke bringes i  orden, opkræver vi et beløb for rengøring af boligen. 

Rengøring opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.

Sortering Affald:
Der skal sorteres affald på adressen, overholdes dette ikke, opkræver vi et beløb for oprydning. Sortering affald opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.

Udenomsarealer:

Cigaret skodder og affald skal sorteres og smides i de dertil opstillede krukker/spande,  overholdes dette ikke, opkræver vi et beløb for oprydning. 

Oprydning af udenomsarealer opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.

Rygning:

Det er ikke tilladt at RYGE i boligen, respekteres dette ikke, opkræver vi et beløb for  misvedligehold af boligen. 

Rygning i boligen opkræves DDK 1000.- 

Nøgleboks:

Det er ikke tilladt at fjerne den fastmonteret nøgle fra nøgleboksen, heller ikke ved hjemrejse,  fjernes nøglen opkræves der et gebyr. 

Fjernelse af nøgle fra nøgleboks opkræves DDK 2000,-

Varme i boligen:
Udlejer forbeholder sig ret til at regulere huslejen i forhold til lejers forbrug af varme i  lejemålet, overstiger rum temperaturen i boligen 23 grader, opkræves der særskilt for  varmeforbrug i de aktuelle måneder.

Med venlig hilsen
Dissing Boliger og Motel Egense