Betingelser i jeres lejemål
Velkommen til jeres lejemål hos os, det er jeres ansvar imens i bor i boligen at varetage opgaver som rengøring, oprydning, sortere affald, samt ved afrejse at i efterlader lejemålet som overtaget, opryddet og rengjort tilstand til næste lejer. Hvis dette ikke indfries både under og efter lejemålet, har vi ret til at opkræve følgende:
Rengøring:
Lejemålet bliver løbende kontrolleret for rengøring og hvis vi vurderer, den skal forbedres, kontakter vi lejers firma med billede dokumentation, hvis den efterfølgende ikke bringes i orden, opkræver vi et beløb for rengøring af boligen.
Rengøring opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.
Sortering Affald:
Der skal sorteres affald på adressen, overholdes dette ikke, opkræver vi et beløb for oprydning. Sortering affald opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.
Udenomsarealer:
Cigaret skodder og affald skal sorteres og smides i de dertil opstillede krukker/spande, overholdes dette ikke, opkræver vi et beløb for oprydning.
Oprydning af udenomsarealer opkræves pr. time DDK 350,- afregnes efter forbrug af tid.
Rygning:
Det er ikke tilladt at RYGE i boligen, respekteres dette ikke, opkræver vi et beløb for misvedligehold af boligen.
Rygning i boligen opkræves DDK 1000.-
Nøgleboks:
Det er ikke tilladt at fjerne den fastmonteret nøgle fra nøgleboksen, heller ikke ved hjemrejse, fjernes nøglen opkræves der et gebyr.
Fjernelse af nøgle fra nøgleboks opkræves DDK 2000,-
Varme i boligen:
Udlejer forbeholder sig ret til at regulere huslejen i forhold til lejers forbrug af varme i lejemålet, overstiger rum temperaturen i boligen 23 grader, opkræves der særskilt for varmeforbrug i de aktuelle måneder.
Med venlig hilsen
Dissing Boliger og Motel Egense